Direktlänk till inlägg 3 januari 2007

Vad Elin vet!

Av klada - 3 januari 2007 22:25

1.Namn? Klada Kladar Kladkaka 2.Mitt andra namn? Meh. halllåååå? Det blir ju Klada fattar du väl! 3.Var träffades vi första gången? på ålands naturbruksskola. 4.Hur länge har du kännt mig? sen dess. :P nej men vad är det? 1½ år snart väl? 5.Hur bra känner du mig? inte tillräckligt bra, tycker jag ;) 6.Röker jag? inte vad jag vet :O 7.Tror jag på Gud? jag tror att du tror på något, men jag skulle inte direkt kalla dig kristen, nej. 8.Första intryck av mig? flummfia. :P 9.Ålder? 19 (HAHAHAHAHAH gaaaammal TAAAAAANT :D) 10.Född? eh....25 maj 1987 tror jag :O 11.Hårfärg? det skiftar ju men just nu copper/gold (mwahahaha jag har faktiskt tjuvläst hårfärgningsburken) 12.Ögonfärg? grönblåbruna? 13.Har jag syskon? ett 14.Har du varit förtjust i mig? hela tiden sewtnos :) 15.Har du varit avundsjuk på mig? självklart 16.Vad gör jag helst på fritiden? höhö. vilken fritid? :P 17.Minns du dina först ord till mig? hahahaha inte en chans. 18.Favoritmusik? allätare. 19.Bästa peronlighetsdrag? humorn :D 20.Är jag rolig? som en drake 21.Är jag rebell eller följer jag reglerna? lite både och 22.Har jag nån speciell talang? hm. att pipa när du skrattar? 23.Är jag din vän? jag hoppas fan det :O 24.Har du sett mig gråta? nej. om inte "skrattar så jag gråter"-skratt räknas 25.Negativa sidor? att du är för lik mig i vissa situationer ^^ och känner mig för väl, din lilla skit 26.Vad la du märke till första gången vi träffades? att du ser bra ut (gud, kvällens ytligaste svar) 27.Det finaste jag sagt till dig? jag vet inte? :O hoppas det är mkt 28.Vilka tre ord beskriver mig bäst? pipare, drakhumor och sötnos Ha det trevligt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av klada - 1 februari 2007 21:40

gå till [url=http://klada.blogg.se/]Klada[/url] så ska ni får se.. det är en ny klada så tro inte att det är den gammla...

Av klada - 28 januari 2007 13:07

VILKEN TOPPEN KVÄLL DET VAR!!!! Tack till ALLA som jag träffade under kvällen! Men ett särskilt tack till krogvakten som såg att jag var i nöd å lätt oss gå före kön!...

70%

Av klada - 27 januari 2007 19:30

Ett par pyjamasbyxor för 118kr som igentligen kostade 395kr. det känns bra! Sen så blir det Mando diao den 20 februari... ska bli såå KUL!!! Tack Cicci...

Av klada - 26 januari 2007 23:01

En pappa sitter tillsammans med sin lilla dotter ~3 på tåget, mittemot sitter en ung kille och en äldre dam. Pappan skalar en apelsin. Pappa: Vill du smaka? Dotter: Ja. Det där var en rejäl apelsin! Pappa (nyfiket): Hur menar du med "rejäl"? Flic...

Av klada - 26 januari 2007 22:31

Så var det en ny dag på jobbet! Å ni kan aldrig gissa vad en av barnen kallade mig! Kladdkaka, hur kan man vara så nära att pricka mitt smeknamn. Nu har jag jobbat i 1 v, trots sjukdom, starka medeciner som förövrikt ger bivärknigar i form av huv...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards